Az ügyfeles pult kialakításánál különösen fontos, hogy minden részletében az adott cég igényeinek megfelelően legyen megtervezve és kialakítva, mind esztétikailag, mind funkcionálisan a maximumot kell nyújtania.
Az ügyfélpult (kassza zóna) megjelenésének tükröznie kell a márka és a termékcsoportok sajátosságait, az egyediséget, biztosítania kell az ügyfelek kényelmét, az értékesítő kényelmét, a gyors munkavégzést , a hatékony tájékoztatást és a gyors fizetést. A pult kialakítása során tudatosan meg kell tervezni az értékesítési folyamatot, a szükséges gépek és berendezések optimális elhelyezését (nyomtató, monitor, kaszagép, mobil fizetési eszközök, csomagoló anyagok, stb).
Termékeink között nem találhatóak „konzerv” pult megoldások, a pultokat minden esetben egyedileg tervezzük meg, hogy maximálisan kielégítsék ügyfeleink igényeit.
A pult tervezésénél figyelembe vesszük a vásárlók vásárlási és fizetési szokásait, gondoskodunk a vevők tájékoztatásáról, szórakoztatásáról, figyelmének megragadásról.
Üzlethálózatok esetében remek megoldás lehet a moduláris pultrendszer kialakítása, melyet könnyen igazíthatunk az adott helyszín adottságaihoz, költözés esetén egyszerűen módosítható, átalakítható.
A kasszapult közelében, vagy a kasszapult szerves részeként kialakított displayeken kiegészítő termékekkel és impulzus termékeket tovább növelhetjük az értékesítést.
Amennyiben további tájékoztatásra van szüksége a termékeinkkel kapcsolatban, vagy tervezésre és kivitelezésre szeretne árajánlatot kérni, esetleg tanácsra van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.