Projektmenedzsment & kivitelezés
A koncepciótól az üzlet nyitásig!
Egy új üzlet kialakítása,vagy egy meglévő átalakítása bonyolult és összetett feladat. Tapasztalatunk alapján egy üzletberendezés projekt szervezése és ütemezése sok szempontból eltér egy hagyományos belsőépítészeti projek menedzsmentjétől.
Az üzletberendezési projektek megvalósításánál általában az időtényező a legkritikusabb, ezek a projektek nagyon gyors döntéseket, összehangolt gyártást, kivitelezést, szállítást és szerelést igényelnek; elengedhetetlen a kreativitás, rugalmasság, és a hatékony kommunikáció a projekt résztvevői között.
A választott üzletberendezési rendszerek, a tervezett egyedi bútorok és kiegészítők, a belsőépítészeti és az üzletberendezési tervek precizitása és rugalmassága, a választott alapanyagok és műszaki megoldások, a gyártás során együttműködő cégek és személyek, a bútorok és berendezések szerelhetősége, a csomagolási és szállítási lehetőségek tudatos tervezése és szervezése mind hatással vannak a projekt sikeres megvalósítására.
Ahhoz, hogy az üzletberendezési projekt sikeres legyen, fontos, hogy már a tervezés korai szakaszában kidolgozzuk a lehetséges akcióterveket, feltérképezzük a kockázati tényezőket és a megvalósítási lehetőségeket, hogy elkerüljük a hibákat, a határidő csúszást és a felesleges költségeket.


A projekt menedzselése az igényeknek és a projekt sajátosságainak függvényében az alábbi lépésekből állhat:
Igények elemzése
Költségek elemzése
Erőforrások elemzése
Ütemterv készítése
Költségvetési terv készítése
Tervek optimalizálása
Prototípus gyártás
Gyártás irányítása
Alvállalkozók, gyártók és beszállítók összehangolása
Módosítások kezelése
Időmenedzsment
Logisztikai menedzsment
Helyszíni kivitelezés irányítása és ellenőrzése
Helyszíni szerelés irányítása és ellenőrzése