3D Látványtervezés & Merchandising

3D Látványtervezés & Merchandising

Felejthetetlen vásárlói élményt tervezünk!

Lépésről lépésre megtervezzük a vásárlókat érő ingereket, a pozitív első benyomástól kezdve a teljes vásárlási folyamat során tudatosan irányítjuk a vevők figyelmét.

Megtervezzük azokat a látvány elemeket, amelyek hozzájárulnak a vásárlók figyelmének felkeltéséhez, kellemes közérzetének kialakítsásához, a fantasztikus vásárlói élmény megvalósításához és ezáltal az értékesítés növeléshez.

3D látványterveink segítségével valós környezetben mutatjuk meg elképzeléseinket és azt az érzést, amit a vevő is érezni fog már az első pillanatban amikor az Ön üzletébe lép.

3D látványterveinknek köszönhetően Ön kockázatmentesen hozhat döntéseket a tervezés során, a gyártás és kivitelezés megkezdése előtt.

Látványterveket készítünk a tervezés különböző szakaszaiban, igény szerint, egy- egy rész területről, funkcionális egységről, egyedi bútorról, vagy különleges megoldásról. A részletek kidolgozását követően készülhetnek a teljes üzletet bemutató látványtervek, panoráma képek és virtuláis bejárások, hogy Ön minden közösen megálmodott részletet és megoldást megismerjen  még a kivitelezés megkezdése előtt.

Princess üzletberendezés, pékség berendezés
Üzletberendezés tervezés, Egyedi ügyfélpult tervezés

A Merchandising eladáshelyi értékesítés-ösztönzést jelent, az érzékszervekre gyakorolt pozitív inger kiváltását, amelyek hozzájárulnak a vásárlók figyelmének felkeltéséhez, a kellemes közérzet biztosításához, a fantasztikus vásárlói élmény megvalósításához és ezáltal az értékesítés növeléséhez.

A Visual Merchandising eladás ösztönző látványtervezést jelent és magába foglal minden vizuális ingert, ami hat a vevőkre, ami befolyásolja a vásárlók érzelmeit, viselkedését és döntéseit.

A vásárlói szokások lényegesen átalakultak az utóbbi években. A növekvő verseny és az e-kereskedelem térhódítása miatt ma már nem elég az üzletet ízlésesen berendezni és kiváló minőségű termékeket kínálni, nem elég „csak” értéket adni a vevőknek.

Az online (e-kereskedelem) és az offline (üzletben történő) vásárlás közötti lényeges különbség a vásárlás élményében és a tapasztalatszerzésben rejlik.

Csak a fizikai üzletekben van arra lehetőség, hogy a vásárlók élményeket, tapasztalatokat szerezzenek, tanácsot kérjenek, hogy megérintsék, kipróbálják, felpróbálják a kiszemelt termékeket és ez által is csökkentsék a vásárlás kockázatát.

Ezt az előnyt teljes mértékben ki kell használni, segíteni kell a vásárlókat a tapasztalatszerzésben, tudatosan meg kell tervezni a vásárlókat érő ingereket, biztosítani kell a vevők elkápráztatását, a teljes vásárlási folyamatot izgalmassá és emlékezetessé kell varázsolni.

Minden részletre kiterjedő tervezéssel biztosíthatjuk, hogy az alkalmazott üzletberendezési rendszer, a tervezett egyedi bútorok és berendezési tárgyak, a termékek elhelyezése és csoportosítsa, a kirakat berendezése, az alkalmazott színek, az alapanyagok, a műszaki megoldások, a világítás, a tervezett kommunikációs eszközök és reklámtáblák, a tájékoztató feliratok mind összhangban legyenek egymással és a márkával és aktívan hozzájáruljanak a vásárlás ösztönzéséhez a vásárlók elégedettségéhez és elközeleződéséhez.

A kreatív üzletberendezési megoldásaink lehetővé teszik a bútorok és berendezések mozgatását, áthelyezését, dinamikus, élő belsőépítészeti terek kialakítását, ahol a visszatérő vásárlókat is folyamatosan frissülő és a változó termékkínálathoz igazított környezet várja.

Szolgáltatások

Minden, amire még szüksége lehet

Vélemények

"Ha megbízható, kreatív és professzionális belsőépítészeti megoldásokat keres, az AMASHOP a legjobb választás."