A tervezési folyamat az értékesítési célok meghatározásával kezdődik, majd ügyfeleinkkel közösen meghatározzuk a főbb elemzési és tervezési lépéseket.
Feltérképezzük a piaci lehetőségeket, az aktuális trendeket, feltárjuk a vásárlói igényeket és a vásárlási szokásokat.
Az igények elemzését követően, a helyszíni adottságok és az értékesítési célok ismeretében, javaslatot teszünk az értékesítési céloknak leginkább megfelelő üzletberendezési rendszer (vagy rendszerek) használatára. Megvizsgáljuk az alaprajzi elrendezési lehetőségeket, elemezzük az egyes alternatívák kínálta előnyöket és hátrányokat, megtervezzük a közlekedési útvonalakat és a vásárlás teljes folyamatát. Koncepció-terveket, alaprajzi elrendezési terveket készítünk, megtervezzük a termékek csoportosítási lehetőségeit és a termékcsoportok pozicionálását, megtervezzük az egyedi bútorokat, berendezési tárgyakat és kiegészítőket. Javaslatot teszünk a bővítési, átalakítási lehetőségekre, hogy az üzletberendezés hosszú távon rugalmasan alkalmazkodjon a vásárlók, az üzlettulajdonosok és a kereskedők igényeihez.
Igény esetén, a tervezés több fázisában 3D koncepció-terveket, látványterveket, falnézeti terveket készítünk.
A bútorok, üzletberendezési elemek, polcrendszerek és kiegészítők tervezésekor és fejlesztésekor különös figyelmet fordítunk az egyediségre, a funkcionalitásra, innovatív és költséghatékony műszaki megoldások alkalmazására, a fenntarthatóságra és az egyszerű átalakíthatóságra.