A Merchandising eladáshelyi értékesítés-ösztönzést jelent, az érzékszervekre gyakorolt pozitív inger kiváltását, amelyek hozzájárulnak a vásárlók figyelmének felkeltéséhez, a kellemes közérzet biztosításához, a fantasztikus vásárlói élmény megvalósításához és ezáltal az értékesítés növeléséhez.
A Visual Merchandising eladás ösztönző látványtervezést jelent, amely magába foglal minden vizuális ingert, ami a vevőre hat, ami befolyásolja a viselkedését, érzelmeit és döntéseit.
A vásárlói szokások lényegesen átalakultak az utóbbi években. A növekvő verseny és az e-kereskedelem térhódítása miatt ma már nem elég az üzletet ízlésesen berendezni és kiváló minőségű termékeket kínálni, nem elég „csak” értéket adni a vevőknek.
Az online (e-kereskedelem) és az offline (üzletben történő) vásárlás közötti lényeges különbség a vásárlás élményében és a tapasztalatszerzésben rejlik.
Csak a fizikai üzletekben van arra lehetőség, hogy a vásárlók élményeket, tapasztalatokat szerezzenek, tanácsot kérjenek, hogy megérintsék, kipróbálják, felpróbálják a kiszemelt termékeket és ez által is csökkentsék a vásárlás kockázatát.
Ezt az előnyt teljes mértékben ki kell használni, segíteni kell a vásárlókat a tapasztalatszerzésben, tudatosan meg kell tervezni a vásárlókat érő ingereket, biztosítani kell a vevők elkápráztatását, a teljes vásárlási folyamatot izgalmassá és emlékezetessé kell varázsolni.
Minden részletre kiterjedő tervezéssel biztosíthatjuk, hogy az alkalmazott üzletberendezési rendszer, a tervezett egyedi bútorok és berendezési tárgyak, a termékek elhelyezése és csoportosítsa, a kirakat berendezése, az alkalmazott színek, az alapanyagok, a műszaki megoldások, a világítás, a tervezett kommunikációs eszközök és reklámtáblák, a tájékoztató feliratok mind összhangban legyenek egymással és a márkával és aktívan hozzájáruljanak a vásárlás ösztönzéséhez a vásárlók elégedettségéhez és elközeleződéséhez.
A kreatív üzletberendezési megoldásaink lehetővé teszik a bútorok és berendezések mozgatását, áthelyezését, dinamikus, élő belsőépítészeti terek kialakítását, ahol a visszatérő vásárlókat is folyamatosan frissülő és a változó termékkínálathoz igazított környezet várja.